BEYLER ELİMDE DAHA ÇOK VAR BEYENİRSENİZ SİZİN İÇİN SEÇMELER GELİCEK. :p
--------------------------------------------------------------------
Şimdi efendim bizim Karadenizli vatandaşlarımızdan birisi (yani Temel) oldukca şiddetli bir ishale yakalanmış ve hastaneye gitmis.Tabii ilk muyaneyi yapan doktor bakmış ve hemen dahiliye bölümüne sevketmiş. İş bu ya bizimki her nasılsa evraklar karışıp dahiliye yerine psikiyatriye yatırılmış. O da pek ne olduğunu anlamamış ya..
Aradan şöyle 1-2 hafta geçince sevki yapan doktor psikiyatri bölümünde bir arkadaşını görmeye gitmiş.. tam çıkıyormus ki bizim Temel orada...
-- Yahu , demiş... sen ne arıyorsun burada.
-- Bilmeeeeem... beni buraya yatırdılar
-- Eeeee... n'oldu? ... ishalin geçti mi bari?
-- Yok canım... aynı hızda devam ediyor .. ama artık kafama takmıyorum !
------------------------------------------------------------------------
Temel ile Dursun Amerika'da yaşarlarken paraları bitmiş ve bir banka soymayı kafalarına koymuşlar. Gece yarısı olmuş , Dursun ve Temel kapıları açıp içeride kasaları aramaya koyulmuşlar. Temel bir kasa görmüş , açmışlar ve içinden bir kase muhallebi çıkmış. Bunu Temel afiyetle yemiş. Daha sonra bir kasa daha görmüşler ve onu da açmışlar bir kase muhallebi daha.. Bunu da Dursun yemiş. Tabii ikisi de şaşırmış koca bankada nasıl para olmaz diye ve orayı terk etmişler. Ertesi gün gazetelerde manşet : Dünyanın en büyük Sperm Bankası soyuldu!..
--------------------------------------------------------------------------
Efendim Temel acil kurtarma servisinde çalışıyormuş. Bunlara hemen otobüs kazası ihbarı gelmiş ve atlayıp gitmişler.. Bir de ne görsünler etrafta ölü/yaralı kırla... Temel hemen takımlarını almış ve bas-basbağıran bir yaralının yanına gitmiş.. Adamcağızın iki bacağı da kırık ve feryadın bini bin para... Temel çok sinirlenmiş..
-Yahu demiş... bu kadar feryat edecek ne var! Senin yalnızca iki bacağın kırık .. baksana şurada duranlara ... onlar ölmüş , hiç bağırıyorlar mı ?