Sok programini iyi hatirliyorum. Hani adam su iciyor, karni delik desikmiste, sular karnindan cikiyordu :D Ona bile inananlar vardi. Öyle deme diyorlardi, gercek olmasa neden gece koysunlar öyle korkunc seyleri. Hatta sonunda "bu bir mizah programi" yaziyordu yinede inaniyorlardi. Biride benzin icerek sussuzlugunu gideriyordu :p