Hasansas1905 kopuş kopuşş:D:D haberatör deki sapık emlakçı beni resmen gülmekten öldürdü.bu hafta bütün bölümleri güzeldi helal şahana:)
Brian Moser berkuta yapılan şaka iyidi ya. şakadan sonraki görüntüler falan :) cevizkıran da güzeldi..
Ryan Atwood Ya berkut altına işiyo pantolon ıslanıyo ya orda koptum beyler. :D Bi de "böyle şaka olur mu ya?" diyince zaten gülmekten bayılmışım, annem su döktü üstüme. :D:D:D
rapper ben beğenmedim ama biraz da izleyemedim hepsini yaf ama aralarında izlediğim kadarıyla beğendiğim şu aşk dizisiydi:Dbu arada capturetv bi türlü açılmıo bu aralar bari indirsek de izlesek...