dindar_81 param.dat dosyasının yerini değiştircen. şu an bende yok ta forumları ara bulursun. bide ultimate patci tavsiye ederim.son çıkan patchlerden.böyle şeylerle uraşmazsın tüm formalar var...
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: nfsu_97 resimdeki sorunu düzeltebilecek bir varmı yada anlatacak? :confused: waterloodan kore style (Style 13) yapıyorum böyle oluyo neden olabilir Bak kardeşim..Sorun oyundan değil senin kullandığın formadan kaynaklanıyo.. Senin orda görünen forma Pes3 forması.Pes4 e koyunca böle çıkıyo..yeni bi milli takım forması ekle(Nike olsun) bak bu sorun ortadan kalkıyo...