CarlosSantana beyler bende connecting yazıyo ve öyle kalıyo bi türlü bağlan(a)mıyo sizde de öyle mi? ayrıca bu sorun nası giderilir bilen var mı? silip tekrar yüklesem geçer mi acaba?
Engin-gs Of uyuz oldum ya. Bir türlü bağlanamıyo. Bu sorun 10 gündür falan var. Arkadaşlarımda da bağlanamıyomuş. Bu Ares üzerindeki genel bir sorundur. Silip tekrar yüklemekle geçmez sanırım.
Eagle-Eye ben de hiçbir sorun yok ama bir kez olmuştu silip son sürümünü indirmiştim sorun kalkmıştı ortadan bir de öyle deneyin
mustea valla ares ten ben dünyaları indiriyom hiç bir sorun yok şuan ama şu bir gerçek bu günlerde sunucuya biaz geç bağlanıyo ama çok uzun değil 1 dk falan
T-MAC_62 Bende de uzun suredir sorun var Baris in ki Dial-up benimki ADSL acaba bunun bi farki olabilir mi?
Oguz Kagan Arkadaşlar silin regular ını çekin veya lite i çekin hiç bir problem yok ben 5 saattir bağlıyım deli gibi de çekiyorum...
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: T-MAC_62 Bende de uzun suredir sorun var Baris in ki Dial-up benimki ADSL acaba bunun bi farki olabilir mi? Onunki dial-up , seninki adslse onda sorun olur anca. Sende sorun olması ilginç :)