Last_Blow Arkadaşlar beni heyecan bastı valla bekliyoruz sınav sonucunu merakla..Temmuz'un 2.haftasına girdik acaba ne zaman açıklanır sonuçlar ?
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Ben de heyecanla bekliyorum.Sinav ii geçti.Insallah bekledigimi alirim İnşallah forumdaki herkes alır..Galiba sonuçlar açıklandığı zaman ben tatilde olacağım.Ama tam olarak ne zaman onu bilmiyorum.
serhat_akın 9 Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Evet arkadaşlar bende benim burda ki arkadaştan duydum ayın 18'de açıklanıyormuş.. 18 değil 25inde
serhat_akın 9 arkadaşlar inşallah istediğimiz yere gireriz fakat kazanamasakta dünyanın sonu değil bunu hiçbir zaman unutmayalım!!
taylan1991 demk 18 de açıklanıyor benim hesapladığıma göre çok kötü...820 civarı gelecek... Dershane denemlerinde hep 870 ve 911 arasında gittim geldim 15 sınavın arasında...Bu puan çok koydu...Arkadaşlarımın arasında 1000 bekleyen war.... :(