Orjinal Mesajı Yazan: nfsu_97
beyler kusura bakmayın 2-3 aydır internete giremiyorum . patchlere falan fransız kaldım. peliasın yeni version varmı(bmp formatında)? :hihi:
hangisiini soruyosun ya._u gri topun üzerine siyah çizgilerle olan1m1 yoksa dierinimi?