bakalım daha neler görücez konamiden su lisans işide hallolsa formalar kendinden olsa nayklı falan ne güzel olur ve tabi kupalar dünya kupası alıoz dandki bi kupa veriolar olmuyo sana sesleniyorum konami parası neyse ben verecem:D:D:D al artık su lisansları
şaka bi yana o kadar hata kadı kızında da olur fifa gibi deil yani:D:D:D