arkadaslar pes 5 in videosunda farkettiim bazi özelliklerden bahsedicem
1)pes 4 deki tüm hareketler war ve farkindaysaniz ronaldinhonu hareketini farkli biçimlerde yapabilicez.örnein o haretkle pas aticaz çünkü videoda öyle yapiyo.
2)hava toplarindaki mücadele sekilleride degismis.farkeden olmusdur mutlaka :sly:
3)karli saha var ve çimlerin disinda kar birikintilieri war.bu oldukca güzel olmus.sahadaki cimlerdede yer yer kar birikintileri war.
4)karli havalarda oyunculain agzindan duman cikio.buradada soguk hava atmosferini en iyi sekilde anlatmislar
ARKADASLAR SIZINDE ILGINIZI CEKEN OZEELIKLER VARSA BURADA PAYLASIN.BOL PESLI GUNLER... ;)