İzmir'in tatil merkezlerinden Çeşme İlçesi'nde çöp tenekesine konan bomba patladı. Biri ağır 20 kişinin yaralandığı bildirildi.
Gözde tatil beldesi Çeşme meydanında çöp kutusuna konan parça tesirli bomba patladı, ikisi turist 20 kişi yaralandı.
İzmir İl Sağlık Müdürü Dr. Levent Kıdak, durumu ağır olan yaralının Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildiğini söyledi. Kıdak, ayrıca Yenişehir, Bozyaka ve Atatürk Eğitim hastanelerinin teyakkuz haline geçirildiğini belirtti.
Toplam yaralı sayısının 20 olduğunu ifade eden Kıdak, “5 ambulans Çeşme Devlet Hastanesi önünde bekletiliyor. Takviye ekipler gönderiliyor. Tek tesellimiz ölü olmaması” dedi.
Bi güzelim izmir kalmıştı :mad: :mad: