oydemir Orjinal Mesajı Yazan: tolgatmac acil e_sound dosyasına ihtiyacım var gönderebilirmisiniz Burada bulabilirsin http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46989