Orjinal Mesajı Yazan: kaaaan
arkadaşlar yeni bir türkçe spiker yapmaya karar verdim.blackcat arkadaşımızın spikerinin üstüne bir spiker.ben onunkini oynadım.çok güzel ama bütün cümleleri o pozisyonu andırmıyor .benim bu spikei yapmam için desteğinize ihtayacım var.lüten yardım edin.saygılar :)
senin yapacağın spiker de zaten ingiliz spikerin cümlelerine göre olacağına göre; ingiliz spiker topu dağlara taşlara attığın zaman "oh so close" dediğinde BlackCat'de ona göre yorumlamıştır.
yorumların pozisyonlarla uyuşmamasıi BlackCat'ten değil oyunun kendi spikerinden kaynaklanıyor.
oyunun kendi spikerindeki yorumlar pozisyonu andırmadıktan sonra o'na göre yapılacak spikerlerin hiçbiri %100 oturmaz pozisyona. Bu yüzden biraz katı bir düşünce olabilir ama her önüne gelen bence bu işe kalkışmasın...