ya beyler iki bilgisayarı ethernet uzerınden bırbırıne bagladım. pes4 oynayabiliyorum yanı baglantıda sorun yok. ancak NFSU2 de server kuruorum diğer makinada buluo serverı ancak ok leyınce bağlantı koptu dıo. bunun sebebı orjinal olamaması mı yoksa başka birşey mi yapmak lazım. internet kafede oynuoruz sanmıorum ki orjinal alsınlar!