gurayerdem arakdaslar gülsenin son klibini izlediniz mi?? gel gel sarısınım'a cekmis..valla müthis bi klip.... bu klibi kaydetip upload etcek bi hayırsever var mı???? :p :p :p :p :p :p
ŞANLI_ OFFFFFFFF manyax bişi izlemedim ama Show haberde gördüm bu kız tam benim tipimde bi kız ya aşık mı oldm nee(tuce duymasn :D) ValLA O kostüm nedir yaa !
gurayerdem oooffffff ooofffffff........ klibi cıksada tamamını izlesek...bide biri kaydetip upload yaparsa süper olur :p :p :p :p :p oooffffff ooofffffff........
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: taifun walla bn klibi daaa çıkmamış ama bn bgn capture yaptım capture yaptıgına göre sen klip cıktıgında kaydetip upload da yaparsın demi??? ;) ;) ;) ;)
Slamdunker YA ÜZERİNDE GİYSİ VAR HATTA BAYAA BELLİ OLUYO.BENDE 1:18 LİK VİDEO VAR.TOXİC İN TURK TAKLİDİ BU AMA COK GÜZEL:D http://www.capturetv.com/index.php?option=com_content&task=view&id=339&Itemid=54 (GORENLER VARMI BİLMİYORUM BİR İNDİRİN GORUN BİR İNSANIN GOBEGİNİN BU KADAR KIRIŞMASI İMMKANSIZ)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo yok yok ! artk kilipleri izlemesi dah bi güsel olck eminim !! :D :D sırf klip izlemek için internet bağlantımı arttırcam:)
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker YA ÜZERİNDE GİYSİ VAR HATTA BAYAA BELLİ OLUYO.BENDE 1:18 LİK VİDEO VAR.TOXİC İN TURK TAKLİDİ BU AMA COK GÜZEL:D http://www.capturetv.com/index.php?option=com_content&task=view&id=339&Itemid=54 (GORENLER VARMI BİLMİYORUM BİR İNDİRİN GORUN BİR İNSANIN GOBEGİNİN BU KADAR KIRIŞMASI İMMKANSIZ) link icin cook saol simdi indiriorum.. bu arada göbegi kırısmıo gülsenin..üstünde tül var tülede bi iki pulcuk yapıstırmıs öle cıkmıs kamera karsısına...yani cıplak diil..hic kırısma olabilir mi gülsen de ya :p :p :p :p :p
*{Bå®ô$_1905}* Kadın güzeldi , bazı klipleri de harikaydı da bu kadarını beklemiyordum... Aşırı cesur biriymiş tebrikler :D Harbi güzel kadın ama abazalığın lüzumu yok...
Slamdunker Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem link icin cook saol simdi indiriorum.. bu arada göbegi kırısmıo gülsenin..üstünde tül var tülede bi iki pulcuk yapıstırmıs öle cıkmıs kamera karsısına...yani cıplak diil..hic kırısma olabilir mi gülsen de ya :p :p :p :p :p Bende zaten ondan bahsettim...:p
CarlosSantana gel gel gülşen'im gel ben sana aşığım geeeeeel :D abi nedir ya bu inanılmaz süper :) ALLAH özene bezene yaratmış derler ya işte o söz gülşen için 1'e 1 geçerli ;)
m0K0k0 bana birşeyler oluyor kalbim duracak şimdi bu nasıl klip böyle yaw bu klibi hemen indirmek lazım belki yasaklayabilirler tv de :D