gurayerdem arkadaslar nası ögrenecegimi sölerseniz sevinirim... servise gönderdikten sonra performasnı düstü...128 mb olması lazım ama o performansı göstermio.. lütfen acillll yardım
ELECTRIFY masaüstünde sağ tıkla / özellikler / ayarlar sekmesi / bağdaştırıcı sekmesi ordan görebilirsin...tabi nvidia 'ysa veya sisoftsondra, aida gibi programlardan da öğrenebilirsin bu arada imzanla açtığın konu arasındaki uyum muhteşem :)
gurayerdem görüntü birimi ; "ATI RADEON 9100 IGP üstüne 1.(Birden çok monitör)" yazıor..bende bundan pek anlamadım... ayarlardan gelismis'e girdigimde orda bagdastırıcıda bellek boyutu 32 mb gösterio...insallah bu 32 baska bişinin 32'sidir..yoksa bilgisayarcıyla ii bi sekilde kapscaz demektir ;) ;) ;) ;) imzada bazı seyler icin gecerli..ne karıstırıosun imzayı :D :D :D :D
ELECTRIFY ATI RADEON 9100 IGP modeli 128 mb sanırım...tasalanmana gerek yok yine de emin olan bi arkadaş doğrulasın
gurayerdem **saolasın yardımın icin... biride bunu dogrularsa cook ii olur... yoksa arıcam bilgisayarcımı...**
mk38 ATI RADEON 9100IGP 8/16/32/64/128 Mb, yani seçebiliyorsun, bunu anakartin menüsüne girerek ayarliyorsun galiba
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: mk38 ATI RADEON 9100IGP 8/16/32/64/128 Mb, yani seçebiliyorsun, bunu anakartin menüsüne girerek ayarliyorsun galiba evet dogru sölüorsun secebilionda benimki 32 secilmis nası yapılcagını bilioasan bi anlatsanda 128 secsem.. gta oynayamıorum... acil cevabını bekliorum... simdiden allah razı olsun...
pxsel home everest die bi prog. var bilgisayarım bütün özelliklerini görüntülüyo vede internet üzerinde donanım gücellemesi falanda yapıyo süper bi prog. download Everest">http://www.lavalys.hu/downloads/everestultimate220.exe>EverestHome 2.20
beta Arkadaşım anladığım kadarıyle senin ekran kartı onboard ati 9100 ıgp.Kaç ramin var bu arada biliyorsunki bu kartlar ramleri kullanıyor kendisi için.İlla 128 mb yapmak istiyorsan biostan girip yapabilirsin.
koraykosker pc yeniden başlat delete bas advanced chipset featurese gel enter la agp aperture size(mb) enterla karşına seçenekler gelir 8 16 32 64 128 256 sen 128 i enterla esc bas dön save&exit setup de çıkan soruya yes de bu şekilde değiştirebilirsin