oydemir Orjinal Mesajı Yazan: _PaSCaL_NoUmA pes 4 buyukler yaması olan lutfen buraya linkini koyabilirmi şimdiden tşkler ;) Kardeş bende var ama senin aradiğinmi bilemiyorum! istersen MSN den görüşelim :scnbebek: