Arkadaşlar artık kafayı sıyırtcam dün akşamdan beri yapmaya çalışıyorum olmuyooooo.....
firewall kapalı Xp nin Firewall'ı da kapalı ama olmuyo....
Benim modem geek Promax eu4 port açamıyorum da çünkü nasıl açıldığını bilmiyorum ne yapmam gerek??? bende son olarak patch 1.10 var.... pls HELP!