typhlosion ben birgün admin olsam bi başka nickle kayıt olurdum :) ona gizliden gizliden admin verirdim sora ki günlerde onu kullanırdım
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: takunya Bir de ilk iş yöneticileri banlarım-siteyi kapatırım yazanlar olmuş. Amma seviyormuşsunuz SCN'i be. Gözlerim yaşardı. yani şaka yapıldığını da mı anlamadın. :D :D :D
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş daha üstün bir üye topluluğu için gerekli çalışmaları yapardım. Admin olacak adamsın ha..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: T-MAC_62 Ben turnuva falan yapardim cidden :) benden zarar gelmez:P:D turnuvayı bıraqda modlar yapsın yaf.
Venom kendimi banlardım:) şaka bi yana valla siteye sağlık forumu açardım (bi öneri bu yapılırsa iyi olur) siteye online chat koyardım zaten diğerleri için zaman yetmez
T-MAC_62 Orjinal Mesajı Yazan: cracks turnuvayı bıraqda modlar yapsın yaf. Turnuva dediysek farkli turnuva mesela NBA de Rookie le oynanacak baglanti koptugunda sevdigim taraf kazanacak :P yamuk bisiler yani :P
cracks Orjinal Mesajı Yazan: SteGaNoS Diğer tüm adminleri silerdim :) sen yaparsın kankimin kankisi :D
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Admin olacak adamsın ha.. görüşün için teşekkür ederim fakat bağımsız bir yazar olduğumu tekrardan hatırlatmak istiyorum.
*{Bå®ô$_1905}* Yapılcak çok şey var ama 1 gün yetmez o yüzden pek bişey yapmazdım sadece uyuz olduğum kişileri ve yetkilileri banlardım... Ayrıca zor bi iş de değil sadece 1 gün olcaksınız diyolar...
WatCheR Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Yapılcak çok şey var ama 1 gün yetmez o yüzden pek bişey yapmazdım sadece uyuz olduğum kişileri ve yetkilileri banlardım... Ayrıca zor bi iş de değil sadece 1 gün olcaksınız diyolar... Yöneticilerin uyuz olduğu adamları banlama gibi bir lüxü yok.Kişisel hesaplarını işine karıştırırsan asla başarılı olamazsın.