typhlosion rep puan1m1 1000 yapar uyuzluguna alan arkadaslari banlardim :) bide fm turnuvasi duzenler kendime iyi bi takim verirdim
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR rep puan1m1 1000 yapar uyuzluguna alan arkadaslari banlardim :) bide fm turnuvasi duzenler kendime iyi bi takim verirdim sen hiç admin olma :p
WatCheR Bazı şeyleri düzeltmek için admin olmak da yetmiyor.Büyücü filan olmak lazım.Doğa üstü yeteneklerimin olmasını isterdim bu forumu istediğim hale sokabilmek için
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR Hocam 1gun su forum bana verilse millet arkasina bakmadan kacar :) Aynen öyle olur baksana planlarına ya :D
legendeleven benm modları yöneticileri banlayıp kendi kadromu oluşturup kendimi yönetici yapardım..ya da direk siteyi kapatıp yeni SCN nin benim diğer site olduğunu sölerdim
cracks ben bukadar fazla olmasada böle bi sitede admin oldum.zor iş valla.her yere girceksin.forum sürekli gözetim altında olmak zorunda.ben ne yapardıım.yineh her zamanki gibi davranırdım.değişen bişe olmazdı.sadece msn'deki kişi sayım artardı heralde biraz.
Engin-gs Beyler dikkatli olun yöneticiler tetikte olabilir :) Yapılan yorumlara göre o kişinin durumu kötü olabilir :D :p
Eagle-Eye 23 nisan'da bakanlık koltuklarına oturan çocuklar geldi aklıma bilmiş çocukları seçerler ben olsam şunu yapardım bunu yapardım derler ama iş başa geldiğinde... :)
WatCheR Orjinal Mesajı Yazan: cracks sadece msn'deki kişi sayım artardı heralde biraz. Biraz mı dedin? :rolleyes:
Last_Blow *Ben CM 03-04 turnuvası düzenlerdim en başta..Kendi kadromu oluştururum ve wareze izin verirdim..*