arkadaşlar oyun mükemmel bu konuda zaten kimsenin şüphesi yok
izlediğim video da sizlerden farklı olarak bişey söylemek istiyorum
takımlar sahaya çıkarken saha kenarında görünen kameramanlar
üç boyutlu yapılmış önceki oyunlarda kağıt bebek gibiydi :D
eğer videodaki bütün görünen hareketler oyuna aktarılmışsa süper olur
yakında adamlar büyük bir ihtimalle taraftarlara daha da önem vereceklerdir
çünkü bu video da gördüğüm kadarıyla ufak bir taraftar kitlesini yakından gösteriyordu üç boyutlu olarak
artık söylemeye gerek var mı bilmiyorum ama
pes ve we için şunu söylemekte fayda var :
:D:D ANLATILMAZ YAŞANIR :D:D