Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Bana verilen görev neler ise elimden geleni yapmaya çalışıyorum.Hiçbir konuyu gereksiz yere kitlemedim kitlememde...
Komik olan şu, forumdan bir arkadaş bir konu açmıştı, ve senden sonra aynen şu mesajı yazmıştı:
"Exvision, ben de son mesajı senin attığını görünce kesin kilitledi dedim, oh be!"
falan böyle birşeyler yazmıştı, kopmuştum :D