abi en son wolf ve 4 buyukleri yeniden yukledim sıfırdan kopyaladım formayı oraya(bu arada burda yayınladıkların bmp diilmiş farketmemişim bmp ye cevirdim)bu kez de oyuncular cıplak:) formalar görünmüyo...en son bi şey daha sorayım,bmp yi bin e cevirabilirmiyim?bunları bin yapıp 0_tex in içine öyle importlamak geldiaklıma.