ya ben anlamıyorum bu fifa oynayıcılarını ne die oynuolar acaba...
oyunda gerçeklik se we de grafikse we de gırgırsa japonca spikerle o bile we de
ha tabi şu da var fifa oyuncuları genel itibariyle klavyeye alıştıklarından console u ellerine aldıklarında bi garip oluyolar şahsen bnm bi arkadaşım artık bana inat mı bilmem ama fifa diodu başka bişe demiodu... henüz anlam vermedim buna ama çözcem bigün:)