pc_kolik wav dosyalarını adx e çevirmek için ne yapmalıyım yada abana bi program sölermisiniz arkadaşlar.programı bilen ler varsa bana linkini gönderrebilirmi?
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: pc_kolik wav dosyalarını adx e çevirmek için ne yapmalıyım yada abana bi program sölermisiniz arkadaşlar.programı bilen ler varsa bana linkini gönderrebilirmi? işte program bu kardeş tek yapmaniz gereken işlem WAW haline cevirdiğiniz ses dosyasını bu programın üstüne sürükleyip bırakmak program WAW ses dosyanızı otomatik olarak Adx' e çevirmiş oldugu dosyayı genelde belgelerim klasörüne atar :scnbebek: http://rapidshare.de/files/2894013/oydemir_ADX.rar.html
trockya kardeş büyüksün.uzun zamandır arıyorum ve bulamıyorum.ama link ölü.acaba mailime atabilirmisin.çok teşekkür ederim şimdiden. ugokmen@hotmail.com