1.ezan sesi
2.odam (bilgisayarım,yatagım,tvim.müzik setim...)
3.ailem(FENERBAHCE de ailemden sayılır tekrar yazmıorum onu :D:D:D )
kız arkadasımı özlemem ya..o beni özlesin ben nie onu özlüorum..zaten bu aksam tatile gitti 15 gün göremicem...o özlesin beni