Pierre Van Hooijdonk Arkadaslar bi yardim lütfen.Format attim bilgisayara Fm açiliyo sonra siyah bi ekran kaliyo :mad: bu nasi düzelir ekran kartindanmidir????:mad: bi fikri olan varsa lütfen yardim
Dabulu işletim sistemin ne arkadaş? ve monitör kararığ kalıyormu yoksa monitör dinlenme moduna mı geçiyor? ayrıca sorunun ekran kartında olduğunu sanmıyorum...
Pierre Van Hooijdonk driverlarin hepsi tamam direct x 9c yi nerden bulabilirim? biri link verebilirmi?
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: emre200 Arkadaslar herkese tsk. Oyunu kaldirip tekrar kurunca sorun düzeldi:) ok öyleyse bende sana iyi oyunlar dileklerimi iletiyorum... ;)
SuperBamm zaten bi teknik sorunun olunca hemen oyunu silip yeniden yükle olmazsa o zaman bişiler vardır... :D :D :D :D :D