yuh be yuh....eğer o resim var ya gerçekse, fotomontaj falan yoksa bende şu camdan atlarım kardeşim...o kadar iddialıyım yani....
bi kere o halde bi insan yaşıyo olamaz, he zaten ölü orda diyosanız o ayrı....ama o hale getirene kadar da adamla uğraştıklarını sanmıyorum o kadar...uğraşmışlarsa bile öyle fotograf falan çektirtmezler hiç merak etmeyin...kim kamuoyundan tepki almak ister ki...gizli çekilmiş falan olma ihtimalini hiç görmüyorum...
kısaca palavra diyorum....