Bugun sinanpasadan aldım..6 cd oyun 10ytlydi adamla pazarlıkla 9a düsürdüm :)..Acıkcası içimde patladı ..yani nette oyun hakkında fazla bilgiye ulasamadım..bi yandan da korkarak aldım, ya bozuk cıkarsa falan sonucta 6 cd risk oranı 1/6..Ancak eve gelip setup işlemi bittikten sonra oyuna girdigimde daha ilk introsunda bu younda iş var dedim birkac saat sonra oynadıktan sonra, Gercekten cok sardı oyun beni ...Espriler falan ben hiçbir oyunda gormedim bunları :D ...(Not: Oyunun DVD versiyonu Henüz yok..)



