kadirabi neyi güzel ya adeta berbat ötesi.tam anlamıyla rezalet.ben bile ilk çalışmamı kötü buluyordum ama bunu görünce benimkiler onunkinin yanında şaheser gibi duruyormuş
ortansevin beğenmedim demen yeterli olurdu ,, biraz saygılı eleştirin bu arada bence ilerleme var formalrında bu arkadaşın ;)