Walla bana kalırsa, hiç uğraşma, neden dersen;
1- Şu anda bu işi MÜKEMMEL yapan Hasan Mustan arkadaşımız var.
2- Yakında kardeşlerimiz bizlere hazırladığı "Tsl v.2.0" neredeyse tüm spikeri (Hasan Mustan tarafından) türkçeleşmiş olarak içericek.
3- Yaklaşık 1-2 ay içinde PES5 geliyor, çok istekliysen, PES5 için bu işe giriş derim... Bilirsin bi oyunun yeni sürümü çıkınca, önceki sürümler kısa süre içinde rafa kalkar. Tıpki PES3 ten sonra gelen PES4 de olduğu gibi...
Yine de bu konuda istekli olman ve bizlere birşeyler sunma isteğin güzel, tüm çalışmalarında başarılar...;)