The Groove al bunu creation centre'yi kurmadan önce bu dosyayı kur.Sonra creatio... 'yi yükle. Microsoft">http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=90&p=&SrcDisplayLang=tr&SrcCategoryId=&SrcFamilyId=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&u=http%3a%2f%2fdownload.microsoft.com%2fdownload%2fa%2ff%2f7%2faf738ebf-dc15-4c61-a20d-1c29306cd9bc%2fdotnetfx.exe>Microsoft1.1 Framework ;)
Kadirinator çok çok çok sağol.Yaw bu soccercenter yapanın ellerine sağlık çok mutluyum hayatım değişti
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine al bunu creation centre'yi kurmadan önce bu dosyayı kur.Sonra creatio... 'yi yükle. Microsoft">http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=90&p=&SrcDisplayLang=tr&SrcCategoryId=&SrcFamilyId=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&u=http%3a%2f%2fdownload.microsoft.com%2fdownload%2fa%2ff%2f7%2faf738ebf-dc15-4c61-a20d-1c29306cd9bc%2fdotnetfx.exe>Microsoft1.1 Framework ;) doğru be biz bunu unutmuştuk bu olmadan çalışmaz
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean doğru be biz bunu unutmuştuk bu olmadan çalışmaz :) Gerçekten de unutmuştuk hiç aklımıza gelmedi!!!!!!!!!!!