Eagle_Claw bilgisayarıma trojan girdi norton 2005 silmio avastta silmio trojan oldduuna eminim ne yapmalıım bilg çok yavaşladı yardımmmmmmmmm!!! :confused: :,( :,( :,( :,(
YeshiL **Sistem Geri Yükleme Yap Oda Olmazsa Ve Çok Yawaşlamışsa Format At Bide Başlıklara Dikkat Et Konu Kapanabilir...**
AiAS Antivirüs diil de antispyware programlarıyla taratmayı dene pc'yi.Ad aware, Spybot veya Microsoft Anti Spyware kullanabilirsin en iileri bunlar.Bence biriyle taratıp çıkan sonuçları sildikten sora bi diğeriyle tekrar tara.Bazen hepsini bi program bulamıo.Bi dene kesin çözülür sorunun.
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: AiAS Antivirüs diil de antispyware programlarıyla taratmayı dene pc'yi.Ad aware, Spybot veya Microsoft Anti Spyware kullanabilirsin en iileri bunlar.Bence biriyle taratıp çıkan sonuçları sildikten sora bi diğeriyle tekrar tara.Bazen hepsini bi program bulamıo.Bi dene kesin çözülür sorunun. en iyisi spybot kesin çözüm
AiAS sen dene benim dediklerimi olmazsa format atarsın.zaten bu şekilde çözülmezse daha hiç çözülmez :)
AiAS ohoooooo ya istersen gelip biz temizleyelm bilgisayarı :D :D :D gir download.com 'a orda yaz ad aware indir.sonra microsoft antispyware yaz onu da indir ikisiyle de tarat çıkanları sil.bence o trojan diil spy'dır
SoniC evet,ad aware se kullan..+ konu kapanmaz,niye kapansın bi "imdaaat" için :) zaten devamı var yazının.sadece imdaaat olsa tamam.
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 link verebilirmisin Buyur">http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=tr&FamilyID=ad724ae0-e72d-4f54-9ab3-75b8eb148356>Buyurkardes...
Eagle_Claw spyware doctor sadece spyware leri siio bende var virüs silinmedi ama paylastıın için saol kokane format atıcam
AiAS Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 spyware doctor sadece spyware leri siio bende var virüs silinmedi ama paylastıın için saol kokane format atıcam tek bi antispyware programı bütün spywareleri bulamaz.bnde 3 tane war birinin bulamadığını öteki buluyo.benim sölediğimi bi dinlemedin.format atıcam diosun
rivaldo Önce trojan`ın yerini öğren ve bilgisayarı tekrar başlatırken f8 tuşuna basarak güvenlik kipinde başlat. Sonra trojanı silebilirsin