Bir devrin tüm as ve klas futbolcuları cennette buluşmuş. Cennetin baş meleği de futbol meraklısıymış. Şeytanı çağırtmış: "Cennetle cehennem arasında bir maç düzenleyelim ne dersin?" "Boşuna oynamayalım, biz kazanırız", demiş şeytan. "Olur mu en iyi futbolcular bizde, ne kadar da kötü futbolcu varsa sizde..." Şeytan şeytanca gülümsemiş: "Ama bütün hakemler de bizde..." :hihi: