Shevchenko Aşağıdaki resim 2 bölümden oluşuyor ilk baktığınızda 12 kişi görünürken daha sonra 13 oluyor.Sizce neden böyle oluyor? http://img248.imageshack.us/img248/731/showletter0yh4me.gif
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano® bu sanki önceden verilmişti... Verilmişse kusura bakmayın arkadaşlar
SuperBamm niye 13 adam oluyo olayına gelince bakınız en soldaki adamın kafasının ufak bir bölümü yok. oradaki bir kişinin de sadece ayakları var. ok???