nightmare_onur kolaymış yaw ilkinde yedim yumruğu ama ikincide zafer benim de kız ekti beni bak hala evine götürmüyo hani.
selimmm15 İlginç bir oyun. ben bayağı bir yumruk ve tekme yedim.Ama sonunda kız beni hastanede ziyaret etmeye söz verdi...!
*_*_*D_E_H_Ş_E_T*_*_* o kadar uğraşıyoz bari eve götürde gözümüz gönlümüz açılsın vicsdansız karı :hihi: :hihi: