Shevchenko Barda bir kadın görüyosunuz ve onunla tanışmanız lazım...Onunla tanışın ve tavlayabilirseniz tavlayın http://www.ifadesiz.com/dosya/oyun/zorkadin.asp
"nick.yoq" **ilginç bişe..ben yumruk yedim:p** edit: **beyler bence bu kızdada tip yok adamdada ama ben ayrladım...ekranda zafer yazdı kız bana kahve içelim dio ama gitmiycem:D**
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo Abi bende eve gideriz die düşünüodm sadece zafer yazdı off yaa :) buraya kadar burdan alıştırma yap,gerçek hayatta devamını getirirsin :D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko ulan bi ben tavlayamadım be ne zor işmiş sende sorun yok hocam kadın gıcık
typhlosion arkadaslar valla genellikle son secenek oluor... en sonunda tavladim gittik evine kahve ictik sonrada...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR arkadaslar valla genellikle son secenek oluor... en sonunda tavladim gittik evine kahve ictik sonrada... zafer :D