Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan*
Yani İnanmasam Fotomontaj Sanacam Kameradan Kayıttan Felan Mı Cektilerki Şimşek Goruntusu Zor Cekimi Baya
Dünyada Şimşek Fotoğrafları için çalışan insanlar var. Fakat doğa olaylarının hiç birine ilgi duymadığımız gibi buna da ilgi duymuyoruz. Ben bu 2. fotoğrafı tanıdığım bir Siverekli arkadaşa attım. Cevap şu:
-Bunu çekince ne olmuş?
İşte bizim anladığımız bu kadar. Allah bir daha göstermesin 17 Ağustos depremi oldu. Deprem bölgesi olmayan bölgelerden gelen yardımların %47 si ilaç yardımıydı. Ve ilaç yardımlarının 10'da 2'sinin son kullanma tarihi geçmişti... Neye ilgiliyiz ki? Sayabildiğimiz bir iki tane şey var. Futbol, para, öbürünü söylemiyeyim anlayan anladı. İşte bu kadar.
Biraz uzun mu oldu?