benim takımım a.madrid.Su anda 5. sezonum.Kimler geldi, kimler gecti.Dede, J.Baptista, F.Guarin, A. Del Horno, F.Yeste, Arenas, Z.Ibrahimovic, Riquelme, Coloccini, Bonera, Diego, A.D'Alessandro. Gecen 4 sezonda 3 İspanya Şampiyonlugu, 1 İkincilik, 1 Şampiyonlar Ligi kupası, 1 Yarı final, 2 kez de İspanya kupası kazandım.Juventus'tan teklif geldi ama takımımı satıp hicbiyere gitmedi.Simdi sorunun cevabına geliyim.Bi turlu iyi bir sag kanat oyuncusu bulamadım.Mancini'yi Chelsea'ye, Joaquin'i de Arsenal'e kaptırdıktan sonra,dayanamadım ve transfer butcemin 3'de ikisi olan 70 milyon$'ı C.Ronaldo'yu alabilmek için Man utd'ye verdim, ama degdi.