gurayerdem **dinledim agzına saglık ama ses kalitesi cok kötü gibi geldi bana...bide arkadan gelen ses karısıklıga yol acmıs...yinede güzel bi şey yapmıssın..eline agzına saglık..calısmalarında basarılar....**
HotSauce18 sözler güzel olmuş şimdi dinlicem sen şimdi scn nin rapper ı oldun hadi hayırlısı. çalışmalarında başarılar
Shevchenko Çok geç yüklüyodu bende iptal ettim megaupload çok yavaş sizce de öyle mi? Konuyu dağıtmayayımda