Orjinal Mesajı Yazan: cnktcnkt
teşekkürler.ama bi şey sorucam.bende krc mod vardı, oun üstüne kuruldu.sıralamalardan sonra yine warm-up var.yarıştan önceki klasik formasyon turunu bekliyodum ben, o çıkmadı.onun olması gerekmiyor mu ??
Onu kendin ayarlaman gerekiyor.
"C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\Save" klasörünü aç. Profilinin klasörüne gir (Örn; oyundaki nickin "XXX" ise orada "XXX" diye bir klasör olur.). ".PLR" uzatılı dosyayı not defteri ile aç (Örn; "XXX.PLR" ).
CURNT Formation Lap="0"
PRACT Formation Lap="0"
QUICK Formation Lap="0"
GPRIX Formation Lap="0"
CHAMP Formation Lap="0"
MULTI Formation Lap="0"
RPLAY Formation Lap="0"
Bu bölümü bul. Buradaki "0" değerlerini "1" olarak değiştir. Sonra değişiklikleri kaydederek çık.