Orjinal Mesajı Yazan: Anarchy Carsi
aynen ben bu paketleri indiriyorum ama import nasil edicem bu resimli olarak anlatmişsin ama ben denediğim zaman aynen tarif ettiğin gibi olmuyor..
yani resimlerdeki gibi olmuyor uyari felan cikmiyor direk low window... cikiyor sonra ok demek zorunda kaliyorum öyle kaliyor..
AFSexplorer 3.60 kullaniyorum ondan olabilir mi
Bende de aynı sorun var , halbiki daha önce TR Spiker i aynı yolla yükledim ama bunu başaramadım , bende de hiçbir pencere çıkamadan log window çıkıyor , OK diyom aynen senin gibi bende öyle kalıyom , lütfen msn i açar mısın AvOr??????????????????????????????????????????????