Suqunet **cok tesekkürler kardesim emegine yüregine saglık.Bir BEsiktasli Olarak Seni Ayakta alkıslıyorum.**
Suqunet **ya ben import ettim ama tezahuratlar yapilmadi dogru yerede yaptigima eminim.programda dinledim test ettim ama besiktasi alinca da maclarda tezahuratlar cikmadi.Nasıl halledecem bu sorunu ?**
AvOr oyunu başka bir klasore kurup yeni bir 0_sound dosyasına ekleyebilirsin.onu da sonra oyun içine atarsın. aslında o tarz bi sorun bende de çıktı ole yaptım gecti.
AvOr evet beyler biraz ara verdim ama 3.versiyon hazırdır. ilk sayfada baş msj da yayınladım. bundan sonrakileride hep oraya koyucam ki dağınıklık olmasın kolay bulunsun diye.umarım begenirsiniz lütfen yorum!
selimer evet sonunda yaptım gercekten cok guzel ama ses kalitesi olarak biraz eksik gibi gorulsede tribun havasını yasattiğin icin cok tesekkurler birde sadece her pakettekini mi yukleyebiliyoruz yani birden fazla paket yukleme sansimiz yokmu saygılar..
AvOr yok malesef ancak tabi biliyorsanız eger istediginiz tezahuratları birleştirip kendi zevkinize göre de 5 tezahurat oluşturabilirsiniz.
AvOr valla aslında cok bile cıkması lazım kardes ama bilemicem yani ozellikle cok cıktıgından dolayı 3.versiyonda seslei azalttım daha uygun bir ses seviyesi yaptım
AvOr beyler yeni bir paket ekledim. 4.paket. bu pakette bazı tezahuratları teminde yardım eden "juve" arkadasımıza tesekkur ederiz.
juve Hocam Beni Kırmayıp İstediğim Tezahüratlardan v4'ü Çıkardığın İçin Çok Teşekkür Ederim Hemen İndiriyorum Ellerine Sağlık..
AvOr siz isteyin elimden geldiği kadar yardımcı olurum. oyuncularımızı motive etmek lazım oyle değil mi? :)
AvOr saol selimer kardes nedemek siz isteğin gerisi kolay yeni sezon ile birlikte yeni tezahuratlar gelecektir tribunlere. dolayısyla bizde oyunumuzda mutlaka bulundurucaz deılmı yeni cıkan tezahuratlar inşallah en kısa zamanda huzurlarnızda olacak
Hernan Crespo ben 4. paketi yükledim ama bence çok orjinal olmamış be aziz,yinede uğraştığın için çok saol
selimer nasıl olmamış ya super olmus benim cok hosuma gitti en sevdigim besteler hemde kardes ellerine saglık devam et lütfen
Hernan Crespo benden kaynaklanan bi sorunda olabilir öleyse,çünkü bende taraftar sesleri bi anda ve normalin üstünde çıkıyo ve bi andada kesiliyo.dediğim gibi bende becerememiş olabilirim,tekrar yüklemeyi denicem.
AvOr saol selimer kardeş teşekkur ederim crespo ya tezahuratlarda alcalıp yukselme yok ya soru sende sanırım sadece tezahuratların bitişinde fade out yaptım. bu da zaten biterken yumuşak bir şekilde azalarak bitmesi anlamına gelio. sen bi daha dene bence hatta o_sound dosyasını yenilesen daha iyi olur.
selimer kardes yeni besteler geliyo carsi kesin bikac yeni beste daha yapmıstır hazırlıklı ol yani saygılar ...