Ronaldinho1983 Bakin arkadaslar ben elimden gelen yardimi sunuyorum sizde bana yardim eddin yapan arkadas varsa tr sound lari yollasin lutfen link ise http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=pes/haberdetay&eylem=habergoster&haberid=104 oke ben burdan indirdim bana yardim tolga_uncu2@hotmail.com :,( :,( :,(
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinho1983 Bakin arkadaslar ben elimden gelen yardimi sunuyorum sizde bana yardim eddin yapan arkadas varsa tr sound lari yollasin lutfen link ise http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=pes/haberdetay&eylem=habergoster&haberid :,( :,( :,( Ha bu benim upload ettiğim ispanyol spikerr :) Kardeşim tr sound bende var sen hangini istiyon ? :scnbebek:
Ronaldinho1983 arkadsim ben tr sound u yani oynunu turkce yapacaj soundu tek bi dosya olarak istiyorum eger gonderirsen bende isp veya ing ile degidtirecem ilgin icin tesk saol msn tolga_uncu2@hotmail.com
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinho1983 arkadsim ben tr sound u yani oynunu turkce yapacaj soundu tek bi dosya olarak istiyorum eger gonderirsen bende isp veya ing ile degidtirecem ilgin icin tesk saol msn tolga_uncu2@hotmail.com Arkadaşim sanırım sen e_sound.afs dosyasını istiyosun bu dosya sayesinde sadece maç içi anlatimlari gol seslerini ve futbolcu isimlerini duyarsın aşağidaki link den indirebilirisin :scnbebek: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46989