boo-rock ya arkadaşlar ben pes launcher dan oyuna girdiğimde hem client olamıyorum, hemde host olduğumda karşı taraf hemen çıkıyo. DMZ açmam gerekiyomuş benim modemim zoom x4 diğer çözümlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler...
Angelus999 belki isine yarar. http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46643