Orjinal Mesajı Yazan: CombocuTR
Zaten herkes onun arkasında yıllardır.Bu alışılmış bişey :hihi: :hihi: :hihi:
insan ol diyorum ben sadece ama bu senin için zor birşey olması lazım. yüzüne tükürsem allaha şükür yağmur yağıyor dersin.
tek diceğim şudur:
benim hakkında ne düşünüyorsan Allah sana 10 mislini versin... (hadis)