hocam beni seven hala yok oysaki ben bu siteyi çooooooooooooooooook seviom ve de bütün üyeleri seviom hep takip ediorum ama :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(
bu arada siyahlabeyaz ve champion77 yazmayı unutmuyşum :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(