Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Adam bişey yapmıyoki her gittiği yerde uyuyo habire uyuyo
Neden uyuyo sanıyon ki o kadar çalışıyor demek ki... :) :D
Ayrıca o toplantılar çok sıkıcı olur. Hatta babamın çektiği fotolardan biliyorum uyumayan bir tek konuşmacı sanki. Babamın da işi gereği bazen öle toplantılara katılmak zorunda kalır. genellikle tüm herkes uyuyo. Hatta bazen babamın da uyuklarken olan fotosunu gönderiyolar :D :D :) :D