ben pes4 ü ilk versiyonuyla oynuorum.ve kafama birkaç şey takıldı.
örnegin adrianonun shot power'ı 99 recobanın 94 mü 90 mı ole bişi işte. ama her topa vurduğumda recobanın şutları adrianonunkilerden çok daha hızlı gidiyor.sanki güdümlü füze gibi :).
ya da mesela zidane'ın header ve jump özellikleri çok iyi olmamasına ragmen bütün forvetlerden iyi kafa vuruyor. Sizce bu değerlendirmeler yalnızca headera falan mı bağlı? anlamadım eger bilenler paylaşırlarsa sevinirim. daha birkaç tane daha bole kafama takılan şey war aklıma geldikçe yazacağım.