Alkan Abiler ben su turkçe spiker 1 yapamad1m.....BENI OKUDAKI yazd1g1n1n ayn1s1n1 yap1yorum ama 1lk basta hata veriyor Su turkce sp1ker1 b1r1s1 yaptigysa rar yap1pda 1nternete versin artik ugrasmam1za da gerek kalmaz