sorcerer353 Arkadaşlar okuduğum bazı forumlarda kendi ligimizi yaratabileceğimiz yazıyo ben ps2 oyuncusuyum eğer böyle bi şey varsa nasıl yapabilirim???
BlackGS Yanlış hatırlamadıysam İnternational League bir lig vardı Lig modunda burada istediğin kadar takım ekleyip kendi ligini kurabiliyorsun.
Oguz Kagan Evet lig modunda international lig den yapıyorsun istersen eleme usulü istersen fikstür vesaire hepsini ordan yapıyorsun....